با توجه به مصدومیت اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، مصدومیت مودریچ بدترین خبر برای کارلو آنچلوتی در این مقطع از فصل خواهد بود

تیم رئال مادرید در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی که با مصدومیت برخی ستاره های تیم از جمله وینیسیوس همراه بود به مصاف کادیز رفت و با دبل رودریگو و گلزنی دوباره جود بلینگام به برتری ۳ بر صفر دست یافت.
تیم آنچلوتی برای حفظ فشار روی تیم صدرنشین خیرونا، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه داشت که با درخشش رودریگو به آن رسید.

لوکا مودریچ که مدتی است به یک بازیکن عمدتا نیمکت نشین در رئال تبدیل شده است، به دلیل مصدومان بالای این تیم در خط میانی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در نیمه اول موفق شد بیشتر از هر کسی (هشت بار) در دوئل ها پیروز شود و عملکرد خوبی به جا بگذارد. او همچنین در نیمه دوم هم برای رئال خوش درخشید و موفق شد پاس گل دوم رودریگو و رئال را برای او فراهم کند.

اما تنها پنج دقیقه بعد از این گل در یک درگیری سطحی در میانه های میدان مصدوم شد و لنگان لنگان به کنار زمین رفت و بعد از بررسی کادر پزشکی نهایتا در میان تشویق پرشور تماشاگران جای خودش را به دنی سبیایوس داد و روی نیمکت به نظر نگران می‌رسید.

با توجه به مصدومیت اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، مصدومیت مودریچ بدترین خبر برای کارلو آنچلوتی در این مقطع از فصل خواهد بود. او فردا در والدبباس تست خواهد داد تا شدت و نوع مصدومیتش مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید