مجید ندیری

بزودی خود را به عنوان یکی از مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته فوق سنگین مطرح خواهم کرد.
رضا حسن پور وزنه بردار جوان وزنه برداری کشورمان که چندی پیش از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی تیم ملی دعوت شده بود ، با بیان این مطلب گفت : متاسفانه آسیب دیدگی از ناحیه کتف موجب شد که اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران را ترک کنم و به مداوای خود بپردازم .
او افزود : با اینکه هنوز هم از بند آسیب دیدگی رهایی نیافته ام ولی مصمم هستم پس از مداوا و رسیدن به حدنصاب های خوب بار دیگر شرایط حضورم را در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان فراهم کنم .
دراین خصوص قرار است بزودی در تماس با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، شرایط و میزان آمادگی خود را برای او تشریح کنم .
هدف من این است که بزودی خود را به عنوان یکی از مدعیان دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان مطرح کنم .
این وزنه بردار مازندرانی از علی داودی ، علیرضا یوسفی و آیت شریفی به عنوان سه مدعی دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران برای پوشیدن دوبنده تیم ملی یاد کرد و گفت : داودی با داشتن تجارب بسیار ، یوسفی با قدرتی فراوان به ویژه در حرکت دو ضرب و شریفی در صورت رفع مصدومیتش از جمله بهترین های کشورمان بشمار می روند و من امید دارم این وزنه برداران بزودی عنوان قوی ترین مرد جهان را به ایران بازگردانند.
وزنه برداری ایران در دسته فوق سنگین در بیشتر مواقع دارای وزنه برداران قدرتمندی بود و سال ها عنوان قوی ترین مرد جهان در اختیار کشورمان بود که متاسفانه چند سالی است که این عنوان دراختیار دیگر کشورها قرار گرفته است .
حسن پور به دعوت از شماری از وزنه برداران جوان کشورمان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره و با مثبت ارزیابی کردن آن عنوان کرد و گفت : از اینکه اکنون فرصت مناسبی برای وزنه برداران جوان ایجاد شده است که توانایی های خود را در کنار ملی پوشان این رشته ورزشی در اردوهای آمادگی تیم ملی نشان دهند ، خوشحال هستم.
این وزنه برداران جوان آینده سازان وزنه برداری کشورمان هستند و من یقین دارم در صورتی که تمامی امکانات برای آنان فراهم شود و از آنان حمایت های لازم به عمل آید در آینده نه چندان دور وزنه برداری ایران به روزهای اوج خود در جهان باز خواهد گشت.
وزنه برداری ایران همیشه در جهان مطرح بوده است و برخی مواقع به دلایل مختلف شاهد افت این رشته بودیم که بزودی رفع خواهد شد.
این وزنه بردار مازندرانی که از عدم حمایت مسوولان ورزشی این سازمان از او متاثر است ، اظهارداشت : متاسفانه تاکنون از سوی مسوولان استان حمایتی از من به عمل نیامده است . نداشتن تیمی از سوی مازندران در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور باعث شده است که فعالیت های خود در تیم مناطق نفت خیز جنوب و زیر نظر جوادی نادری پی بگیرم .
او در ادامه اظهارداشت : از اینکه با تیم مناطق نفت خیز جنوب توانستم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنم خوشحالم . تیم نفت با اینکه نسبت به تیم ذوب آهن اصفهان پر مهره و متمول قهرمان این دوره از رقابتهای لیگ از ملی پوشان کمتری استفاده می کرد ولی نتایج بسیار خوبی در لیگ بدست آورد.
من در هفته دوم لیگ رقابت خوبی با علی داودی داشتم و در هفته سوم با اینکه مصدوم بودم در غیاب علیرضا یوسفی برای تیم مناطق نفت خیز جنوب وزنه زدم .
حسن پور بااشاره به اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابت های آسیایی ازبکستان در اسفند ماه جاری گفت : با توجه به حضور ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در اردوی آمادگی تیم ملی من امیدوارم تیمی قدرتمند روانه این مسابقات شود و به نتایج خوبی نیز دست یابد

دیدگاهتان را بنویسید