خسرو کفیلی

شرایط دعوت از وزنه برداران به اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران سخت تر از گذشته خواهد شد.
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان با بیان این مطلب گفت : از این به بعد شرایط دعوت از وزنه برداران برای حضور در اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران سخت تر خواهد شد تا وزنه برداران با شرایط بهتری در اردو حاضر شوند.
او افزود : با توجه به شرایط موجود و زمان اندک اردوهای آمادگی تیم های ملی پایه ، وزنه بردارانی که قرار است به اردوهای آمادگی دعوت شوند باید از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار باشند تا زودتر به شرایط آرمانی برسند.
وی گفت : توصیه من به وزنه بردارانی که قرار است به اردوهای آمادگی تیم های ملی پایه دعوت شوند این است که بیرون از اردو نیز تمرینات خود را پی بگیرند و حداقل با آمادگی ۸۰ درصددر اردو حضور یابند .
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران در ادامه گفت : وزنه بردارانی که به اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران دعوت می شوند در این اردوها باید در راستای افزایش حدنصاب های خود گام بردارند نه اینکه جبران عقب ماندگی خود را انجام دهند.
پانزوان به شرکت وزنه برداران نوجوان و جوان ایران در رقابتهای آسیایی هندوستان که اوایل مرداد ماه سال جاری آغاز می شود ، اشاره کرد و گفت : طبق برنامه تدوین شده وزنه برداران پایه ایران قرار است در این مسابقات در هر دو رده سنی شرکت کنند.
من پیش از این برنامه های خود را در این خصوص در اختیار مسوولان فدراسیون وزنه برداری قرار داده ام .
طبق این برنامه قرار بود نخستین مرحله از اردوی آمادگی وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان از اواسط ماه گذشته در یکی از شهرهای کردستان دایر شود که متاسفانه با توجه به برخی از مشکلات تشکیل نشد ولی رایزنی هایی به عمل آمده است که این اردو به شیراز منتقل شود.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان به دعوت از ۱۶ وزنه بردار نوجوان و جوان در اردو اشاره و بیان کرد : با توجه به شرایط موجود نمی توانیم بیشتر از این وزنه بردار به اردو دعوت کنیم .
او در باره چگونگی حضور تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان در رقابتهای فوق گفت : تیم نوجوانان با ترکیب کامل در رقابتهای آسیایی شرکت خواهد کرد و تیم جوانان نیز با تلفیقی از وزنه برداران نوجوان و جوان در این رویداد مهم قاره حضور خواهد داشت.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری پایه ایران یک ماه فرصت دارد تا اسامی وزنه برداران کشورمان را برای شرکت در این مسابقات به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارسال کند.
این در حالی است که لیست اولیه تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان چند روز پیش به این کنفدراسیون ارسال شده است.
پانزوان به گرفتن آزمایش دوپینگ از برخی از وزنه برداران که به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد ، اشاره کرد و گفت : برای اینکه زمان را از دست ندهیم با هماهنگی به عمل با ستاد مبارزه با دوپینگ ماموران این ستاد با حضور در شهرستان های مختلف از وزنه بردارانی که به تازگی به این اردو دعوت خواهند شد ، آزمایش دوپینگ خواهند گرفت. از جمله این وزنه برداران می توان به طاها نعمتی اشاره کرد که قرار است به اردو دعوت شود.

دیدگاهتان را بنویسید