خسرو کفیلی

به علت مصدومیت از نااحیه کتف در رکوردگیری ای که از برخی از ملی پوشان وزنه برداری ایران به عمل آمد ، شرکت نکردم.
پیمان جان ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در این مسابقات به مدال نقره دست یافت با بیان این مطلب گفت : از سوی سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رکوردگیری ای که از برخی از ملی پوشان کشورمان به منظور شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دعوت شده بودم که به علت مصدومیت نتوانستم در آن شرکت کنم .
وی گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری رقابتهای جهانی کلمبیا در صورتی که در این رکوردگیری شرکت می کردم و به اردو نیز دعوت می شدم ، نمی توانستم خود را برای شرکت در این رویداد مهم آماده کنم .
او افزود : این مصدومیت باعث شد که شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد، از دست بدهم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران افزود : با توجه به شرایط موجود از هم اکنون خود را برای شرکت در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران آماده خواهم کرد تا با زدن یک وزنه خوب بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم و خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و بازی های آسیایی هانگ ژو آماده کنم .
جان افزود : رقابتهای آسیایی حکم انتخابی بازی های المپیک را خواهد داشت ولی به نظر نمی رسد که رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو جزو پیکارهای گزینشی بازی های المپیک باشد.
وی در باره انصراف علی هاشمی که به همراه مهدی کرمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دعوت شده بود، گفت :‌هاشمی ماه ها بود که خود را برای شرکت در این مسابقات آماده می کرد ولی من از دلیل انصراف او خبر ندارم ولی گفته می شود انصراف رضا بیرانوند به خاطر مصدومیت او بوده است.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره ۱۰ وزنه بردار حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی نیز گفت : با اینکه هنوز نفرات اعزامی کشورمان به این رقابتها مشخص نشده اند و گفته می شود افرادی که شانس کسب مدال دارند به کلمبیا خواهند رفت برای هر کسی که دوبنده تیم ایران را در این رویداد مهم برتن خواهد کرد آرزوی موفقیت دارم .
او از رسول معتمدی ، مصطفی جوادی و علی داودی به عنوان شانس های ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی یاد کرد و گفت : با توجه به حدنصاب های کسب شده این سه نفر شانس بیشتری برای عضویت در تیم ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی دارند ضمن آنکه من شنیده ام که آیت شریفی دیگر ملی پوش فوق سنگین کشورمان نیز به رکوردهای خوبی دست یافته است.
جان در پایان در باره علت مصدومیت بیش از حد ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در اردوهای آمادگی اظهارداشت : وزنه برداری جزو رشته های پر آسیب است ولی عامل بیشتر این اسیب دیدگی ها نوع برنامه تمرینی و چگونگی تغذیه است.

دیدگاهتان را بنویسید