با اعلام سازمان لیگ بازی حذفی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.
هنوز وضعیت حضور تماشاگران در هفته 28 لیگ برای بازی پرسپولیس و پیکان مشخص نشده که ساعتی قبل برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد و طبق برنامه در بازی با هوادار هم پرسپولیس باید در دستگردی به میدان برود.

این اعلام برنامه، نارضایتی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

هواداران پرسپولیس می گویند این برنامه ریزی عادلانه نیست. آنها معتقدند پرسپولیس در حالی باید در ورزشگاه دستگردی مقابل دو تیم پیکان و هوادار بازی کند که با تشخیص شورای تامین این ورزشگاه گنجایش حضور هواداران پرسپولیس را ندارد و به همین خاطر برای این که این دو تیم به حق میزبانی خود برسند، پرسپولیس باید از حق مسلم خود که حضور هوادار است در هر دو بازی محروم شود.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی واکنش های تندی به این موضوع نشان داده اند. آنها می گویند هنوز به این سوال ویژه و اساسی پاسخی داده نشده که وقتی ورزشگاهی امکان حضور هوادار را ندارد و نمی تواند از تماشاگر میزبانی کند، برچه اساسی به عنوان ورزشگاه شایسته برگزاری بازی انتخاب می شود؟

این درست که تیم استقلال و پرسپولیس طی چند سال اخیر بارها در دستگردی به میدان رفته اند اما در آن مقطع ها به خاطر شیوع ویروس کرونا یا وضعیت اجتماعی حاکم، عملا امکان حضور تماشاگر در ورزشگاه ها وجود نداشت و بر همین اساس حضور این دو تیم پرطرفدار در ورزشگاه دستگردی یا هر ورزشگاه دیگری خالی از اشکال بود.

هواداران پرسپولیس معتقدند وقتی همه تیم ها به ویژه دیگر تیم هایی که یک پای قهرمانی هستند به عنوان رقیب پرسپولیس از مزیت حضور تماشاگران خود سود می برند، این یک واقعیت است که محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش آن هم به دلیل وضعیت ورزشگاه تیم های میزبان (پیکان و هوادار)، یک شرایط ناعالانه را برای این تیم و هوادارانش ایجاد خواهد کرد. آن هم در شرایطی که هر اتفاقی می تواند قهرمان لیگ و جام حذفی را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید