رحیم رحیم زاده –
از گفته های ریاست فدراسیون چنین استباط می شود که این بار سر مربی تیم ملی یک خارجی خواهد بود. امیدوارم از بین اسامی ۷ مربی مورد نظر یک مربی کار آمد انتخاب شود.
در این شرایط که از دوره ریاست فدراسیون چند روز ( کمتر از۴۵ روز ) باقی مانده دو مورد را پیشنهاد می کنم. اول این که ریاست فدراسیون انتخاب سر مربی را به بعد از انتخابات ریاست فدراسیون موکول کند. دوم اینکه ولاسکو را به سر مربی گری برگزیند.البته بسیار بعید می دانم که ولاسکو سر مربیگری را قبول کند.(با توجه به اینکه مربی یک تیم بانوان است و یکی از کاندیدا ها برای سر مربیگری تیم ملی زنان ایتالیا است)
عادل غلامی بازیکن سابق تیم ملی هم نظرش بر بکار گیری مجدد خولیو ولاسکو می باشد.خیلی ها این نظر را می پسندند. جنبه مثبت را در نظر بگیریم با بازگشت مربی افسانه ای ولاسکو ٬ تیم ملی ما بازهم می تواند به روزهای اوج گذشته بر گردد.
گفته های آقای داورزنی در مورد قرار داد ۳+۱ و یا ۲+۲ را بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان والیبال تائید می کنند.( نظر برخی ها را جویا شدم٬ البته اجازه ندارم اسم فردی را بنویسم). کاش دوستان حرف و حدیث ها در موردسرمربی مستعفی( بهروز عطائی ) را تمام کنند تا مشکلات باز تر و بزرگترنشوندومسائل تمام شوندو آرامش به والیبال باز گردد.
از طرفی به نظر می رسد ریاست فدراسیون از شخص ولاسکو برای گزینش سر مربی نظر خواهی میکند. زیرا اسامی مطرح شده بیشتر ایتالیایی هستند.

پست فعلی ولاسکو

برای فصل ۲۳/۲۴ خولیو ولاسکو مربی جدید تیم بانوان UYBA Volley است.فوتورا بوستو آرسیتسیو باشگاه والیبال زنان مستقر در بوستو آرسیتسیو استان وارز، ایتالیا است. این تیم در حال حاضر در سری آ یک، لیگ برتر والیبال زنان ایتالیای بازی می کند علاوه بر این ولاسکو در پست مدیر فنی بخش تیم های جوانان FIPA( فدراسیون والیبال ایتالیا ) کار می کند. او با تیم UYBA قرار داد سه ساله امضا کرده.در واقع از اول سپتامبر (۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ) بر روی نیمکت مربیگری تیم مذکور نشسته است. جالب است بدانیم که خووان ما نوئل سیچلو هم بعنوان کمک مربی اول٬در کنار ولاسکو است.
چرا می گویم ولاسکو ٬زیرا به آسانی می تواند تیم را در عرض دو ٬ سه ماه با بازیکنان جوان سر وسامان دهد.و سپس برنامه ها مدیریت ٬ آموزش و …را پیاده کند.
البته مورد دیگری هم در مورد ولاسکو وجود دارد.سر مربی تیم ملی بانوان ایتالیا با هماهنگی با فدراسیون والیبال ایتالیا از تیم جدا شده.بنظر می رسد ولاسکو یکی از گزینه های سر مربی گری تیم ملی بانوان ایتالیا است

دیدگاهتان را بنویسید